Najczęściej Zadawane Pytania

Zobacz czy Twoje pytanie znajduje się na poniższej liście. Jeżeli nie – skontaktuj się z nami

Zamówienia i płatności

Czy mogę zamówić więcej pakietów?

Możesz zamówić dowolną ilość pakietów. Pamiętaj jednak, aby przy każdym pakiecie podać dane osoby startującej, aby zostały uwzględnione na liście startowej.

Ile kosztuje przesyłka zagraniczna?

opłata za przesyłkę poleconą ZAGRANICZNĄ na terenie Unii Europejskiej i USA - 35 zł

Ile kosztuje przesyłka zagraniczna?

opłata za przesyłkę poleconą ZAGRANICZNĄ na terenie Unii Europejskiej i USA - 35 zł

Próbuję zapłacić za pomocą linka na liście startowej, ale otrzymuję informację, że za moje zamówienie nie da się zapłacić. Co robić?

Wyślij zgłoszenie bezpośrednio do nas: kontakt@kobietawbiegu.pl 

Odblokujemy możliwość opłacenia zamówienia, jeżeli została zablokowana.

Chcę dokupić koszulkę do pakietu, jak to zrobić?

Niebawem dostępne będą linki umożliwiające dokonanie zakupu samej koszulki podstawowej lub premium.

Czy mogę zamówić pakiety na więcej niż jeden adres wysyłki?

Niestety nie ma takiej możliwości w jednym zamówieniu 🙁

Aby zamówić na kilka adresów należy sfinalizować oddzielne zamówienie dla każdego adresu.

Czy mogę opłacić pakiet za pobraniem?

Nie przewidujemy takiej opcji.

Czy mogę zapłacić przelewem tradycyjnym?

Opcja przelewu tradycyjnego jest dostępna z poziomu płatności PayU - aby to zrobić, kliknij "Kupuję i płacę" a następnie wybierz opcję przelew tradycyjny.

Zapisałam się, ale nie opłaciłam. Co teraz?

Na pewno otrzymałaś od nas maila, w którym jest link do płatności.

Masz także możliwość dokonania płatności z poziomu listy startowej -> TUTAJ - wyszukaj swoje nazwisko i kliknij przycisk "Opłać".

Jeżeli napotkasz na trudności, skontaktuj się z nami: kontakt@kobietawbiegu.pl

Czy mogę otrzymać fakturę za bieg?

Organizator wystawia fakturę na podstawie zgłoszenia tego za pomocą wiadomości e-mail na adres: kontakt@kobietawbiegu.pl. 

Konieczne jest podanie numeru zamówienia lub nazwiska zamawiającego.

Jeżeli nie podano danych do faktury w czasie składania zamówienia - prosimy aby je podać, w przeciwnym razie faktura będzie wystawiona na osobę fizyczną - zamawiającego.

Wysyłki i odbiór pakietów

Kiedy otrzymam pakiet startowy?

Do każdego uczestnika biegu wirtualnego, który wykupił pakiet startowy do 10.09.2021r., zostanie WYSŁANA przesyłka kurierska wraz z pakietem startowym o zadeklarowanej w regulaminie zawartości do dnia 1.10.2021r.

Dla osób zamawiających po 10.09 - wysyłki będą realizowane na bieżąco w ciągu 20 dni roboczych od zamówienia.

Gdzie znajdę listę startową?

Lista startowa jest TUTAJ,

Dlaczego nie ma mnie na liście startowej?

Prawdopodobnie nie ukończyłaś procesu zamówienia pakietu. Sprawdź czy na pewno udało Ci się wszystko zrobić poprawnie lub zapisz się jeszcze raz.

Jeżeli masz wątpliwości czy Twoje zgłoszenie zostało uwzględnione - napisz do nas: kontakt@kobietawbiegu.pl

Chcę zmienić adres doręczenia pakietu. Czy mogę to zrobić?

Zmian można dokonywać do 31.08.2021 włącznie. Prosimy o zgłoszenie zmiany drogą mailową: kontakt@kobietawbiegu.pl

Koniecznie podaj numer zamówienia oraz nazwisko osoby zamawiającej w zgłoszeniu.

Chciałabym zmienić rozmiar koszulki, gdzie mogę to zgłosić?

Uczestnik może zgłosić chęć wymiany rozmiaru koszulki przed jej doręczeniem podając te informacje Organizatorowi przez wiadomość e-mail: kontakt@kobietawbiegu.pl. Organizator jednak nie gwarantuje możliwości zamiany. Każdą prośbę będzie rozważał indywidualnie.

Rozmyśliłam się. Czy mogę zwrócić pakiet?

Zwroty nie są przyjmowane. Przemyśl dobrze swój zakup.

Mam inne pytanie

Skontaktuj się z nami drogą mailową: kontakt@kobietawbiegu.pl

Nadal potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami bezpośrednio drogą mailową

kontakt@kobietawbiegu.pl

Nasze strony wykorzystują pliki cookies (ciasteczka). Obiecujemy, że wszystkie są FIT :)
Polityka Prywatności
Jak wyłączyć ciasteczka
AKCEPTUJĘ